A-
A+
Palaa takaisin näköislehteen
Jokaisella yhteyshenkilöllä on takanaan laaja erikoisosaajien verkosto ja sitä kautta avaimet myös kansainvälistymiseen. Yhteyshenkilöt varmistavat, että asiakas saa palvelua yhden luukun ja yhden puhelinsoiton periaatteella.
– Yrittäjän ei tarvitse murehtia, kenelle pitäisi soittaa. Hänen tarvitsee soittaa vain omalle yhteyshenkilölleen, ja me hoidamme asiat eteenpäin, lupaa Jaakko Rissanen, joka vastaa Etelä-Pohjanmaan alueella yritysasiakkaista sekä toimii heidän yhteyshenkilönään.
Koronan myötä asiointia on siirtynyt entistä enemmän verkko- ja mobiilipankkiin, jossa esimerkiksi lainasopimuksen sähköinen allekirjoittaminen onnistuu helposti. Konttorin sijainnilla onkin yhä vähemmän merkitystä.
Silti henkilökohtaiset tapaamiset joko verkossa, pankin tiloissa tai paikan päällä asiakkaan luona ovat yhteyshenkilöille arkipäivää.
– Menemme myös mielellämme yrittäjän luokse. On hienoa päästä tutustumaan asiakkaan yritystoimintaan.
Maa- ja metsätalousyrittäjien yhteyshenkilö Maarit Myllykangas tietää sähköisen asioinnin helpottaneen huomattavasti asiakkaiden arkea, verkkopankki kun on auki 24/7.
Yritysasiakkaista Etelä-Pohjanmaalla vastaava Jyrki Lammi sanoo asiakkaan hyötyvän siitä, että Nordea on pohjoismainen pankki ja kansainvälinen toimija.
– Pienikin pohjalaisyritys voi halutessaan avata vaikka pohjoismaista liiketoimintaansa tai verkkokauppaa varten tilit ja maksuliikepalvelut jokaiseen Nordean toimintamaahan. Yrityksen verkkopankista yrittäjä näkee sitten tilitilanteen ja voi hoitaa paikalliset maksut tai tulojen kotiutukset. Se on helppoa, kun on yksi pankki ja yhdet toimintatavat.
Nordean ulkomaanverkosto on muotoutunut pohjoismaisten asiakkaiden tarpeisiin ja se toimii siellä missä asiakkailla on laajemmin liiketoimintaa.
– Meillä on sivukonttorit muun muassa USA:ssa, Britanniassa ja Kiinan Shanghaissa sekä lisäksi laaja kirjeenvaihtajapankkiverkosto, Lammi kertoo.
Nordean palvelut skaalautuvat yrityksen tarpeiden mukaan, ja jokaiselle yritykselle löytyy sopivat ja kustannustehokkaat palvelut.
– Ei ole asiaa, mihin meidän kautta ei saa apua. Verkosto on niin valtava, vahvistaa Kirsi Lehtinen, joka on erikoistunut pieniin ja keskisuuriin yrityksiin Etelä-Pohjanmaan alueella.
– Meillä yrityksen ja yrittäjän asioita hoidetaan usein rinta rinnan.
Vastuullisuus on Nordeassa tärkeä arvo. Työntekijöillä on mahdollisuus käyttää kaksi työpäivää yhteiskuntavastuun toteuttamiseen. Vapaaehtoistyötä on tehty muun muassa nuorten taloustaitojen tukemisen ja työelämäsparrauksen pariss
Niin ikään nordealaisia on ollut mukana järjestämässä yrittäjyystyöpajoja sekä matchmaking-tapahtumia startup-yrityksille. KasvuOpenissa taas on mentoroitu kasvuyrityksiä. Nordea on myös mukana Yrityskylä-hankkeessa, jossa yläasteikäiset nuoret tutustuvat yrittäjyyteen.
Palaa takaisin näköislehteen
Ajankohtaista
Kysely
uusimmat
Kuvagalleria
A-
A+
Palaa takaisin näköislehteen
Jokaisella yhteyshenkilöllä on takanaan laaja erikoisosaajien verkosto ja sitä kautta avaimet myös kansainvälistymiseen. Yhteyshenkilöt varmistavat, että asiakas saa palvelua yhden luukun ja yhden puhelinsoiton periaatteella.
– Yrittäjän ei tarvitse murehtia, kenelle pitäisi soittaa. Hänen tarvitsee soittaa vain omalle yhteyshenkilölleen, ja me hoidamme asiat eteenpäin, lupaa Jaakko Rissanen, joka vastaa Etelä-Pohjanmaan alueella yritysasiakkaista sekä toimii heidän yhteyshenkilönään.
Koronan myötä asiointia on siirtynyt entistä enemmän verkko- ja mobiilipankkiin, jossa esimerkiksi lainasopimuksen sähköinen allekirjoittaminen onnistuu helposti. Konttorin sijainnilla onkin yhä vähemmän merkitystä.
Silti henkilökohtaiset tapaamiset joko verkossa, pankin tiloissa tai paikan päällä asiakkaan luona ovat yhteyshenkilöille arkipäivää.
– Menemme myös mielellämme yrittäjän luokse. On hienoa päästä tutustumaan asiakkaan yritystoimintaan.
Maa- ja metsätalousyrittäjien yhteyshenkilö Maarit Myllykangas tietää sähköisen asioinnin helpottaneen huomattavasti asiakkaiden arkea, verkkopankki kun on auki 24/7.
Yritysasiakkaista Etelä-Pohjanmaalla vastaava Jyrki Lammi sanoo asiakkaan hyötyvän siitä, että Nordea on pohjoismainen pankki ja kansainvälinen toimija.
– Pienikin pohjalaisyritys voi halutessaan avata vaikka pohjoismaista liiketoimintaansa tai verkkokauppaa varten tilit ja maksuliikepalvelut jokaiseen Nordean toimintamaahan. Yrityksen verkkopankista yrittäjä näkee sitten tilitilanteen ja voi hoitaa paikalliset maksut tai tulojen kotiutukset. Se on helppoa, kun on yksi pankki ja yhdet toimintatavat.
Nordean ulkomaanverkosto on muotoutunut pohjoismaisten asiakkaiden tarpeisiin ja se toimii siellä missä asiakkailla on laajemmin liiketoimintaa.
– Meillä on sivukonttorit muun muassa USA:ssa, Britanniassa ja Kiinan Shanghaissa sekä lisäksi laaja kirjeenvaihtajapankkiverkosto, Lammi kertoo.
Nordean palvelut skaalautuvat yrityksen tarpeiden mukaan, ja jokaiselle yritykselle löytyy sopivat ja kustannustehokkaat palvelut.
– Ei ole asiaa, mihin meidän kautta ei saa apua. Verkosto on niin valtava, vahvistaa Kirsi Lehtinen, joka on erikoistunut pieniin ja keskisuuriin yrityksiin Etelä-Pohjanmaan alueella.
– Meillä yrityksen ja yrittäjän asioita hoidetaan usein rinta rinnan.
Vastuullisuus on Nordeassa tärkeä arvo. Työntekijöillä on mahdollisuus käyttää kaksi työpäivää yhteiskuntavastuun toteuttamiseen. Vapaaehtoistyötä on tehty muun muassa nuorten taloustaitojen tukemisen ja työelämäsparrauksen pariss
Niin ikään nordealaisia on ollut mukana järjestämässä yrittäjyystyöpajoja sekä matchmaking-tapahtumia startup-yrityksille. KasvuOpenissa taas on mentoroitu kasvuyrityksiä. Nordea on myös mukana Yrityskylä-hankkeessa, jossa yläasteikäiset nuoret tutustuvat yrittäjyyteen.
Palaa takaisin näköislehteen
Ajankohtaista
Kysely
uusimmat
Kuvagalleria
A-
A+
Palaa takaisin näköislehteen
Jokaisella yhteyshenkilöllä on takanaan laaja erikoisosaajien verkosto ja sitä kautta avaimet myös kansainvälistymiseen. Yhteyshenkilöt varmistavat, että asiakas saa palvelua yhden luukun ja yhden puhelinsoiton periaatteella.
– Yrittäjän ei tarvitse murehtia, kenelle pitäisi soittaa. Hänen tarvitsee soittaa vain omalle yhteyshenkilölleen, ja me hoidamme asiat eteenpäin, lupaa Jaakko Rissanen, joka vastaa Etelä-Pohjanmaan alueella yritysasiakkaista sekä toimii heidän yhteyshenkilönään.
Koronan myötä asiointia on siirtynyt entistä enemmän verkko- ja mobiilipankkiin, jossa esimerkiksi lainasopimuksen sähköinen allekirjoittaminen onnistuu helposti. Konttorin sijainnilla onkin yhä vähemmän merkitystä.
Silti henkilökohtaiset tapaamiset joko verkossa, pankin tiloissa tai paikan päällä asiakkaan luona ovat yhteyshenkilöille arkipäivää.
– Menemme myös mielellämme yrittäjän luokse. On hienoa päästä tutustumaan asiakkaan yritystoimintaan.
Maa- ja metsätalousyrittäjien yhteyshenkilö Maarit Myllykangas tietää sähköisen asioinnin helpottaneen huomattavasti asiakkaiden arkea, verkkopankki kun on auki 24/7.
Yritysasiakkaista Etelä-Pohjanmaalla vastaava Jyrki Lammi sanoo asiakkaan hyötyvän siitä, että Nordea on pohjoismainen pankki ja kansainvälinen toimija.
– Pienikin pohjalaisyritys voi halutessaan avata vaikka pohjoismaista liiketoimintaansa tai verkkokauppaa varten tilit ja maksuliikepalvelut jokaiseen Nordean toimintamaahan. Yrityksen verkkopankista yrittäjä näkee sitten tilitilanteen ja voi hoitaa paikalliset maksut tai tulojen kotiutukset. Se on helppoa, kun on yksi pankki ja yhdet toimintatavat.
Nordean ulkomaanverkosto on muotoutunut pohjoismaisten asiakkaiden tarpeisiin ja se toimii siellä missä asiakkailla on laajemmin liiketoimintaa.
– Meillä on sivukonttorit muun muassa USA:ssa, Britanniassa ja Kiinan Shanghaissa sekä lisäksi laaja kirjeenvaihtajapankkiverkosto, Lammi kertoo.
Nordean palvelut skaalautuvat yrityksen tarpeiden mukaan, ja jokaiselle yritykselle löytyy sopivat ja kustannustehokkaat palvelut.
– Ei ole asiaa, mihin meidän kautta ei saa apua. Verkosto on niin valtava, vahvistaa Kirsi Lehtinen, joka on erikoistunut pieniin ja keskisuuriin yrityksiin Etelä-Pohjanmaan alueella.
– Meillä yrityksen ja yrittäjän asioita hoidetaan usein rinta rinnan.
Vastuullisuus on Nordeassa tärkeä arvo. Työntekijöillä on mahdollisuus käyttää kaksi työpäivää yhteiskuntavastuun toteuttamiseen. Vapaaehtoistyötä on tehty muun muassa nuorten taloustaitojen tukemisen ja työelämäsparrauksen pariss
Niin ikään nordealaisia on ollut mukana järjestämässä yrittäjyystyöpajoja sekä matchmaking-tapahtumia startup-yrityksille. KasvuOpenissa taas on mentoroitu kasvuyrityksiä. Nordea on myös mukana Yrityskylä-hankkeessa, jossa yläasteikäiset nuoret tutustuvat yrittäjyyteen.
Palaa takaisin näköislehteen
Ajankohtaista
Kysely
uusimmat
Kuvagalleria
PL 50
61301 Kurikka
puh (06) 4515 500, fax (06) 4515 532
Arja Hissa
050 551605
arja.hissa[a]kurikka-lehti.fi